Wednesday, February 9, 2011

NoBoDy iS PeRfEcT in ThIs wOrLd!!!

Times for bLeBeRRR...!!@_@"!
Hidup kat dunia nie memang serba tak kena kn..ade je masalah..
masalah dengan family la,masalah dengan kawan la,masalah dengan bF la..ngn gF la..masalah....
errrggghh...masalah ape ag ek?=_=!!
arrgghh..pokoknye semua masalah la!!huhu
dan semua orang xkan terlepas daripada melakukan kesalahan, even aku sendiri pon!
kadang-kdang kite buat salah pon kite xsedar..melainkan orang lain yang mengingatkan kite!!hmmmhh...
kalau duk fikir bab masalh ni mmg pening..!@#$%^!!
tapi sebesar mane pon masalah tu..pasti ade jln penyelesaiannye kn..
cume masalah aku jer xde jln penyelesaian..haiihh..bile nk selesai pon aku xthu..
errmmm...aku mengaku yang aku nie bknnye perfect sangat!Huhuk!=_="
Ermmmhh...tnye la sape2 pon kat dunia nie, manusia mane  yang perfect??ade hidup yang bahgia,xde masalah,happy jer memanjang...,pokoknye sumenye SEMPURNA!!
Haa...xde kn??!
so,,utk org yang memang xley nk maafkan aku..sebab aku da byk buat salah kat dye..aku mtk maaf..errmmhh...dulu ko mtk maaf kat aku, aku  xlyn..tp skunk aku lak yang kene..!!hurrmmhh.....
nasib la ko yatiee..@##@#%$!!
kalau la dye terbace blog nie..harap2 dye xmarah..huhu..
erm..aku mengaku dulu dye mmg maafkan aku..tapi utk kesalahn dye aku mmg xmdh lupe..and mmg ssh nk jdikan persahabatan aku ngn dye baik cm dlu...so sbb tu la kot aku xboley nk lyan dye mcm kwn2 aku yang lain..dan akhirnye dye pon da tawar ati,same mcm aku rase kat dye dulu..tawar ati nk jd kawan mcm dulu..
pape pon..aku mtk maaf laa..aku xdpt jadi kawan yang sempurna!perfect!!i cant!!what i gave to u is the best that  what i have, and what im to u is the best that i can only be.!!!
i want to mention ur name here..but i think thats no need..=_=''
and the points here is..NOBODY'S IS PERFECT!!!!!!

No comments:

Post a Comment