Wednesday, February 9, 2011

>>KeNaNgAn BeRsAmA KaMo<<"

AwEkS CuNn!!hehe ^^!"




>>TiME nie aku and the geng lom ag amk cjiL..so sempat lg la kiteowg berpictre2 kjp.<<
>>Hehe^^! haihhh...first time rAse majlis macm nie..GRADUASI!! yeahhh!!!haha..<<
>> tapi grad form 6..so,xla GuBrA sanGT!wink2!@_@!''<<
>> erm..tapi satu jer yang aku xsuke bab grad nie...BAJU BESOR sehhh!!<<
>>tgk baju aku tu...macam kain sembhyang!!erk?kain smbhyang aku pon xbapak
    besar cmtu aku rase...@#$%^!!!<<





>>waLau pape pon..pengalaman bergraduasi nie banyak membantu kteowg<<
>> memang byk bg semangat kat aku and d geng utk wat yang terbaik dalam 
>>stpm arI tu, so skunk nga tggu rsult je la..huhu<< 
>>hopefully sumenye baik-baik jer..and harap-harap  aku ngn sume calon lain dapat
result yang d best!!<<amin,,,<<
>>harap2 dapat la merase majlis grad lagi sekali nanti (kaT UnIvErSiTi)iNsYaLLaH...<<
>>and doa dan taWAkal je la yang termampu aku wat skunk..@_@"<<
>>tkut,brdebar2.gubra,macam-macam perasaan aku rase skunk nie..huhu<<
              
              

No comments:

Post a Comment